Haka tours (dag/Day 2)

3 mei 2018 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Lake Tekapo naar Queenstown (NL)

We begonnen op een redelijke tijd uur of half 9 reden we geloof ik weg. Eerst gingen we naar kleiner meer in de buurt. Echt een super locatie, het was bij lake Alexanderie. Super mooi kijk maar naar de foto in het mapje "South Island". Hierna zijn we terug gereden richting Tekapo/ airport. Hier pikte we weer iemand op die een vroege activiteit deed, een helikopter vlucht. Vervolgens reden we weer door, door het prachtige herfst landschap. Nog een paar tussenstops gemaakt, bij een andere lake die uitzicht had op mount cook. Kort daarna zijn we gestopt bij een zalm kwekerij. The high country salmon om presies te zijn. We hebben daar even de zalmen te eten gegeven, vervolgens heb ik nog even wat lunch met zalm mee genomen was erg lekker. Toen iedereen klaar was zijn we weer verder gereden naar de volgende stop dit was in een bij een klein museum. Het was een museum van de populaire "Shrek het schaap". Daarna zijn we in één keer door gereden naar de eerst activiteit, de bungy jump. De eerste public bungy jump ter wereld. Was wel gaaf om te zien, alleen zou het ze zelf niet nadoen. Na dat de 2 waren gesprongen en hun video materiaal hadden gekocht, gingen we weer terug naar de bus en reden we naar Queenstown. Daar aangekomen, weer de spullen uitladen. Toen dat klaar was, zijn we met ze alle Queenstown ingegaan om even een rondje te lopen. Later op de avond, zijn we met ze alle uiteten geweest en zijn we nog even zijn poolen in de bar. Einde van de 2de dag.

Lake Tekapo to Queenstown ( ENG)

We started at a reasonable time half past 8 I think it was. First we went to smaller lake in the neighborhood. That was really a super location, it was at lake Alexanderia. Super nice,( look at the picture in the folder "South Island"). After this we drove back towards Tekapo / airport. Here we picked up someone who did an early activity, a helicopter flight. Then we drove through again, through the beautiful autumn landscape. Made a few more stops, at another lake that had a view of mount cook. Shortly thereafter we stopped at a salmon nursery. The high country salmon to be right. We feeded the salmon there, after that I took some lunch with salmon was very tasty. When everyone was ready we drove on to the next stop this was in a near a small museum. It was a museum of the popular "Shrek the sheep". Then we drove in one go to the first activity, the bungy jump. The first public bungy jump in the world. Was cool to see, only i will never do it by my self, I think 🤔. After the 2 had jumped and bought their video material, we went back to the bus and drove to Queenstown. Once there, unload the stuff again. When that was done, we went into Queenstown with them to walk around for a while. Later in the evening, we went out for dinner with the group and after dinner we stayed in the pub, playing pool. End of the 2nd day.