Week 2 NZ

25 februari 2018 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Maandag: vandaag was mijn eerste dag bij Moffatts ik ben begonnen met eerst meelopen en kijken hoe de 40 verschillende soorten rozen worden geknipt.
Dinsdag: vandaag was de eerste dag dat ik de rozen voor het eerst zelfstandig ben wezen knippen het is lastig en ik vraag afentoe nog hoe het ook al weer moest, maar krijg ook snel te horen als ik het slecht doe.
Woensdag: rozen knippen en het gaat steeds beter, na het knippen van al de rozen ben ik nog wat onkruid wezen wieden.
Donderdag: rozen knippen heb het aardig onder de knie, en weer onkruid verwijderen.
Vrijdag: rozen knippen en na de middag pauze ben ik samen met me collega Oliver in kas 2 het scherm doek wezen repareren de draden waren losgebroken en moesten weer strak worden gezet om de geleiding van het scherm doek beter te laten verlopen zodat het doek niet los schiet, wat was gebeurd😬.
Zaterdag: vandaag ben ik de New Brighton geweest om de zee/ oceaan te bezoeken was nog al winderig maar wel erg mooi. S'middags naar de stad geweest om mee te doen aan de Pokémon go Community Day
Zondag: weer aan het werk en weer rozen wezen knippen de hele dag en in de afternoon met de broer van Jim die een paar dagen op bezoek waren uit eten geweest.