Week 4 NZ

11 maart 2018 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

05-03-18: maandag eerste dag van mijn 3de werkweek ben ik begonnen als gewoonlijk met rozenknippen en zijn we verder gegaan met het schoonmaken van kas 6.
06-03-18: dinsdag eerst in de ochtend rozen wezen knippen en daarna weer verder gegaan met het schoonmaken van kas 6.
07-03-18: woensdag ben ik begonnen in kas 4 met rozenknippen nadat deze kas was gedaan ben ik in dezelfde kas voor eerst wezen spuiten, pak aan masker op handschoenen en spuiten. 3 uur mee bezig geweest, maar het was erg leuk om te doen. Na de lunch ben ik weer bij de groep aangesloten en zijn we weer verder gegaan met het schoonmaken van kas 6 en zijn we begonnen met het neerleggen van de messing frames op de goten. Toen we daar mee klaar waren ongeveer zijn we begonnen met de kokosmatten neer te leggen.
Woensdag was ook de voorlopige laatste dag dat ik bij Jim en Jacqui verbleef aangezien ze even voor 2,5 week naar Brisbane Australië zijn voor een holiday break. Dus ben ik in de avond naar Oliver gebracht een collega van werk die in Doyleston woont een piepklein dorpje in de countryside ( ongeveer 30km van werk).
08-03-18: donderdag is de dag dat Oliver zijn vrije dag heeft dus is mijn vrije dag ook voorlopig de donderdag. Rustig begonnen beetje wennen, maar zijn ook nog even naar de stad geweest, even rondje gelopen door de Canterbury museum en door de stad. Hebben even gegeten in de Mac en nog even een Bootschap gedaan en Oliver heeft even in 5 minuten zijn dorpje laten zien 😂.
08-03-18: vrijdag we zijn begonnen met rozenknippen en daarna nog een uurtje onkruid gewied voor de pauze. Na de lunch zijn we begonnen met het planten van de nieuwe rode rozen in kas 6, na werk zijn Oliver en ik even naar de warehouse gereden in Rolleston voor een paar rubberen laarzen want de werkschoenen werken niet zo goed tegen de blubber paden 😂. Daarna zijn we vis en chips wezen eten voor vele Nieuw-Zeelanders een normaal iets op de vrijdag avond.
09-03-18: zaterdag zoals gewoonlijk kan het weekend werk kort zijn en dat was het dan ook vandaag. Alleen in de ochtend rozen geknipt en daarna zijn we weer naar huis gereden ( na eerst wat Pokémon te hebben gespeeld 😂). En in de middag zijn we even naar Olivers oudste broer geweest in Southbridge.
10-03-18: zondag zijn we tot na de lunch bezig geweest met rozen knippen en ben daarna nog wat overige werk wezen doen terwijl de rest bezig was met de rozen te verwerken. Na werk heb ik de ouders van Oliver ontmoet die even wat spullen langs kwamen brengen voor hem en dat was zo'n beetje week vier in Nieuw Zeeland.

1. Nantsje:
    Leuk Ave! Je bent al helemaal ingeburgerd. Xx
  2. Avery Leerling:
    11 maart 2018
    Ja ben nu na een maand wel aardig ingeburgerd 😂
  3. Michel:
    11 maart 2018
    Wel een afwisselend weekje heb gehad, veel gedaan 👍
  4. Cilla Van.den brink:
    11 maart 2018
    Super leuk leuk om te lezen dat je het leuk heb