Stray Journey (Dag/Day 2)

22 april 2018 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Wellington - Auckland (nl)

De 2de dag begon vroeg ik moest met me spullen buiten staan om 6:30 in de morgen omdat we zouden worden opgepikt door een stray bus. Dit keer moest ik in een hop-on hop-off bus stappen die alle mensen van stray weer terug zou brengen naar Auckland of waar ze er dan ook uit moesten. Was weer een beetje in de war met wat er weer aan de hand was, maar ja achteraf was het toch nog wel een leuke reis, maar niet heus. Het was een pokken reis die ik niemand zou adviseren om te maken 10/11 uur in de bus is echt heel erg lang. Met maar 2 á 3 echte stops is het echt waardeloos. We hebben een plas pauze gehad in Bulls. Hebben een lunch pauze gehad in National park en de 3de stop was nog ergens in een klein plaatsje waar ik de naam van ben vergeten, maar hier konden we ook nog even naar het toilet. Vervolgens zijn we nog 1 keer gestopt om te tanken niemand mocht de bus officieel verlaten omdat hij alleen even ging tanken snel, maar toch gingen er mensen snel naar de wc wat weer leed in een aparte situatie. De bus chauffeur ging er vandoor langzaam zonder de mensen die ven snel naar de wc gingen. Waardoor ze even moesten rennen. De bus chauffeur vond het wel grappig behalve de mensen die moesten rennen. Einde van de middag/avond kwamen we eindelijk aan in Auckland ben naar de hostel gegaan en heb even de avond in Auckland wat rondgelopen en pokemon go gespeeld even bijkomen van de lange reis. Had niet veel honger dus heb alleen even een broodje gegeten en ben vervolgens naar bed gegaan.

Wellington - Auckland (Eng)

The 2nd day started early, I had to stand outside with my stuff at 6:30 in the morning, because we would be picked up by a stray bus. This time I had to step into a hop-on hop-off bus that would bring all people from stray back to Auckland or wherever they were supposed to go. Was a bit confused again with what was going on again, but yes afterwards it was still a nice trip, but not really. It was a smallpox trip that I would advise nobody to make 10/11 hours in the bus is really long. With only 2 or 3 real stops, it is really worthless. We had a pee break in Bulls. Have had a lunch break in National Park and the 3rd stop was somewhere in a small town where I forgot the name, but here we could also go to the toilet. Then we stopped one more time to refuel. No one was allowed to leave the bus officially because he only refueled quickly, but still people quickly went to the bathroom which suffered in a separate situation. The bus driver went off slowly without the people who quickly went to the bathroom. Which meant they had to run. The bus driver thought it was funny except for the people who had to run. End of the afternoon / evening we finally arrived in Auckland went to the hostel and walked around in Auckland for a while, playing pokemon go and recovering from the long journey. Was not very hungry so I just ate a sandwich and went to bed.