Haka tours dag/dag 4

5 mei 2018 - Wanaka, Nieuw-Zeeland

Queenstown to Wanaka

We hadden nog een hele dag in Queenstown, voordat we naar Wanaka zouden vertrekken. Ik heb die tijd en ruimte genomen, om even te werken aan me travelblog. Na dit even te hebben gedaan, ben ik om een uur of twaalf naar buiten gegaan. Eerst heb ik even waar wat kaartjes opgestuurd, daarna ben ik even wat gaan lunchen, na me lunch ben ik even wat gaan shoppen en heb nog wat dingetjes op een markt gekocht. Toen was het alweer tijd, om weer terug te gaan naar de Haka lodge om richting Wanaka te gaan. Onderweg zij we gestopt in Arrowtown. Dit is een plaatsje die erg beroermd is van het goudzoeken, jaren geleden, maar er nog steeds zo uitziet als toen. Veel oude gebouwen en het hele dal, om de plaats heen was veranderd in een herfst landschap erg mooi. Na een half uurtje hebben we onze weg weer vervolgd naar Wanaka. In Wanaka aangekomen, valt er helaas niet veel te zien. Is heel erg schimmig, door de regen en dat de zon al langzaam onderging. Na onze spullen in de hostel te hebben neergezet, hebben we besloten om even uiteten te gaan en de Rugby League te kijken. Hadden lekker gegeten, de Warriors hadden dik gewonnen van de Tigers, dus dat was goed, rugby is leuk om naar te kijken. Vervolgens zijn we de rekening, gaan betalen en zij we terug gegaan naar de hostel.

We had a whole day in Queenstown before we left for Wanaka. I took that time and space to work on my travel blog. After having done this for a moment, I went outside at twelve o'clock. First I just sent some cards, then I went for lunch, after lunch I went shopping and bought some things at a market. Then it was time to go back to the Haka lodge to go to Wanaka. On the way we stopped in Arrowtown. This is a place that is very famous from the gold search, years ago, but still looks like that there is nothing changed. Many old buildings and the whole valley, around the place was changed into an autumn landscape very beautiful. After half an hour we continued our way to Wanaka. In Wanaka, there is unfortunately not much to see. Is very shadowy, because of the rain and that the sun was already slowly undergoing. After we put our stuff in the hostel, we decided to go out for dinner and watch the Rugby League. Had good food, the Warriors had won from the Tigers, so that was good, rugby is fun to watch. Then we pay the bill, and where go back to the hostel.